Aquesta activitat va durar dos sessions, ja que la primera sessió en Martí ens va explicar que era i en què consistia una Unitat Didàctica, ja que cap de nosaltres sabia el que era, com funcionava i perquè s'utilitzava. Però abans de tot això, en Martí ens va repartir uns fulls, que eren com una especie de taula o graella, on hi havia espais amb caselles per a omplir. En aquest moment ens va dir que per nosaltres mateixos i el nostre intuïció omplíssim el que per nosaltres seria la informació bàsica (amb els punts i caselles de la taula) de la Unitat Didàctica, i en acabar les va recollir i se les va emportar.
A la segona sessió vam corregir la Unitat Didàctica d'un grup de companys de la classe, perquè la correcció fos més objectiva. Crec que al fer això tu mateix estàs sent imparcial amb el que corregeixes i t'adones de si tu l'has fet semblant o no a la que estàs corregint o si milloraries alguna cosa de la qual tens davant, i si, realment el nostre no s'assemblava gaire a la Unitat Didàctica que vam corregir, nosaltres vam pensar que era una altra cosa, o potser depèn del nostre criteri li vam donar una importància diferent d'altres punts de la nostra Unitat Didàctica i no per això estava malament, sinó que eren diferents punts de vista d'aquesta.
Finalment una de les coses que puc dir es que les veig com una eina molt útil a l'hora de planificar les sessió de classe, els temes a treballar, etc., ja no només pels professors sinó també per tot el tema de l'organització espacial i temporal, juntament amb la pròpia planificació dels infants que tenim a l'aula.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada